2012. március 26., hétfő

Elindulás

Mióta itthon vagyok Lulukával (becsületes nevén Hegedüs Flóra) sokszor felötlött bennem, hogy elkezdek egy blogot írni. Merthogy jó sok olyan gondolatom támadt, amiről azt gondoltam, hogy szívesen megosztanám másokkal - és ugye amikor az ember itthon van, sokkal kevesebb alkalma van más felnőttekkel beszélgetni . Aztán mindig arra gondoltam, hogy "áááá kinek lenne érdekes, amiket én gondolok?", meg, hogy "elképzelni könnyű, de írni biztosan nehéz" (ezt egyébként alátámasztja, hogy már ezt a bevezetőt sem könnyű összekapni) és egyéb ilyenek miatt végülis nem fogtam bele. Egészen máig... Hogy miért ma? Nem történt semmi életet-megváltoztató, egyszerűen csak ma belefogok. Talán épp úgy süt a nap, épp úgy keltem, vagy akármi... Mindenesetre elindulok és remélem, hogy flow élményként jó lesz az út és közben nem is lesz érdekes, hogy hova megyünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése