2014. július 5., szombat

Képzeljétek, vándordíjat kaptam. Vagyis a blogom. 

Ezt itt ni:



Az első gondolatom az volt, hogy szégyellem magam, mert egyáltalán nem érdemlem meg. Nem írtam ezer éve, bedarált a mókuskerék, és akármennyire is szeretek írni, szeretem írni EZT a blogot, mégsem foglalkoztam vele rendesen egy ideje már.

De miután leküzdöttem a nagy „nemvagyokráméltó” érzést, máris igazán megörültem neki.

Így most akkor beszámolok a – végülis – sikeremről.

A díj attól igazán különleges, hogy nem hivatalos, hanem bloggerek osztják egymásnak – mint megtudtam, mert bevallom, eddig még sosem hallottam róla.

De nem ám csak díj, meg örülés, hanem szigor is van. Meg szabályok is. Mondom, hogy.

1. szabály: Tedd ki, hogy kitől van a díj! 
Én Kocsenda Miki kollégámtól kaptam, aki a szirszarjaim blogot írja, amit magam is lelkesen olvasok, és díjaznék is, ha nem lenne az a fránya 5. szabály (mindjárt, mindjárt…). Nagyon köszönöm Miki, és hát igen, beszámít majd az évvégi értékelésbe… J

2. szabály: Írj magadról 11 dolgot! 
Húúúha. Az első, hogy alapvetően nem szeretem kiadni magam, bár mióta anyuka lettem, ez sokat változott. Maga a blog léte is ezt bizonyítja. Ebben már el is rejtettem a következőt: eddigi életem legjobb teljesítménye: Hegedüs Flóra, a majdnem 3 éves, aki egy csoda, rettenetesen okos, szép és vicces. Nem vagyok elfogult. Nyilván. Aki 5 percnél régebben ismer, az tudja rólam, h óriási F1 és Kimi Raikkönen rajongó vagyok. Flórát pl. aznap szültem, amikor Kimi is a szülinapját ünnepli. Na jó, ez nem volt direkt, de mégis jól hangzik. Vagy legalábbis érdekesen. Az F1 mellett szeretek még szinte mindent, ami gyorsasági autósport. Szeretem a WTCC-t, és nagyon drukkolok Michelisz Norbinak, de bírom a WSR sorozatot is, sose feledjük, hogy ennek köszönhetjük Sebastian Vettelt. No és mint ilyen rajongó, igyekeztem közel kerülni a sporthoz amennyire csak lehet, így már 7 éve hivatalos sportbíróként dolgozom. Amikor kiérek a Hungaroringre, és megcsap az olvadó aszfalt, a benzingőz, a fékek, és a kuplung semmihez sem hasonlítható szaga, akkor mindig beleszédülök picit a boldogságba.

3. szabály: Válaszolj 11 kérdésre! 
Lásd lent.

4. szabály: Küldd tovább a díjat 11 bloggernek! 
Sorolom is, szintén lent.

5. szabály: A feladónak nem küldheted vissza. 
Na jó, bár nem szívesen.

6. szabály: Tégy fel 11 kérdést az általad díjazottaknak! 
Legalul. 

Akkor a válaszaim 11 kérdésre:
1. Hallottál-e már erről a vándordíjról? Én is csak most, bevallom.
2. Továbbadod, ugye? Naná!
3. Miért írod a blogod? Mert az anyukaságom első pár hónapja alatt rájöttem, hogy ha nem tudok folyamatos szellemi edzésben lenni, akkor szenvedek. Meg mert egy pici baba mellett egy csomó gondolat fogalmazódik meg, amit hirtelen nem tudsz megosztani. Így aztán, mint egy ventillálásként született a blog. És mivel nem csak anyuka vagyok, hanem reklámos, meg autóspont imádó, meg még stb, stb, így a cím.
4. Kinek írod? Akárkinek, akinek van türelme és kedve elolvasni.
5. Hova tartasz a bloggal, vannak-e terveid vele? Sehova, már az is nagy szó lenne, ha tudnám igazán rendszeresen írni. Persze, ha valaki egy csinos összeggel szeretné minden hónapban szponzorálni, akkor nem fogok hevesen ellenkezni.
6. Meddig csinálod? Ameddig van ihletem.
7. Mi vehetne rá, hogy ne írd? A lustaság.
8. Legkedvesebb élményed, ami a blognak köszönhető, mi volt? Az egyik, amikor az egyik anyukáságos írásommal megríkkattam anyukámat. A másik meg, amikor a Szamos-os írásomat átkérte a Cafés blog a saját felületére. 
9. Ugye megígéred, hogy mától a szirszarjaim is a Kedvencek közé kerül? Nem, már eddig is az volt. J
10. Szereted amúgy a kisautókat? És a nagyokat? Igen. Meg a kereket, a kockát, a töltöttet…
11. Tudod, ki vagyok? Ööööö

Az én 11 kedvencem itt – nehézség, hogy nagy kedvenceim, a HepiAnyu, és a Tízdolog már előkerültek, s nem akarom ismétlésekkel széttrollkodni a listát:

1. Michelisz Norbi blogja – Teljes és totális csodálatom rajongóként ÉS szakemberként is mindannak, ami Norbi körül van. Nem ismerem személyesen azt, aki „felelős” Norbi kommunikációjáért, de le a kalappal előtte. Egyszerűen hibátlan!
2. Utazó olvasó – Mert szeretem látni, hogy nem csak én vagyok olvasásmániás, visszaadja a hitemet az értelemben a tény, hogy ilyen sokan olvasnak. 
3. Pethő Orsit még akkor ismertem meg, amikor a korábbi munkahelyemen segített a kiválasztásban, de ma már azért olvasom, mert elképesztően értékes gondolatokat kapok tőle gyereknevelés témában. Elhiszem a szavait, hiteles, okos, olvasmányos.
4. Addict – Ha már a hitelességnél és az alapoknál tartunk… Nekem ez a reklámos alap blog. Szerintem. Nemcsak mert régi kollégám, Nagy Laci írja, de a széles látókör és a tagadhatatlan stílus okán is.
5.  Szilvi barátnőm reklámosból lett csodás fotós és csodás anyuka. Nagyon szeretem őt, a képeit, az írásait. 
6. Maradjunk a fotósoknál. Orsi kolléganőm csodásan fotóz szerintem. És Kimi drukker is. Nem lehet nem imádni!
7. Inspirációk nem vagyok egy ügyes kezű lakásszépítő, így mindig ámulva nézem, hogy aki ehhez ért, milyen csodákra képes.

8. Mazsakonyhája – Réka gimis osztálytársnőm volt, bevallom, először ezért kezdtem olvasni a blogját, de aztán rájöttem, hogy szeretem követni. Még akkoris, ha sosem leszek olyan szuper háziasszony, mint ő.

9. Dévay Gabi sütis blogja  - A szerencsés alkatommal már attól is hízom vagy fél kilót, hogy olvasatom, de mégis olyan jó…

10. Biocsilli- Nem vagyok a makrobiotika híve, de tudom, hogy Csilla milyen odaadással és hittel csinálja, sőt éli ezt az egészet. Jó olvasni. Még nem hívőként is!

11. Otthonos- Csak mert szeretem nézegetni

S végül, de nem utolsó sorban, jöjjenek az én kérdéseim:
1. Mióta csinálod?
2. Hogy kezdtél bele?
3. Mit szeretsz a legjobban a blog írásában?
4. Mi a legnehezebb számodra benne?
5. Hogy tartod fent a motivációdat?
6. Hogy szakítasz időt rá?
7. Örülsz a díjnak?
8. Kaptál már a bloggal bármilyen elismerést?
9. Ki az, aki benne lenne a te 11-esedben, de akit tudtoddal már ellőttek korábban, így sajnos nem neked jutott?
10. Kedvenc posztod? (saját)
11. Kedvenc könyved?

Befejezésképpen egy fogadalom: ha már Miki ilyen kedves volt, és díjazott engem, akkor megígérem, hogy mostantól komolyabban veszem ezt, és újra rendszeres(ebb)en írok majd.

Holnaptól.

Mától.

Tényleg!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése